Domnul Călin, de la Primăria Deva, este doctor în Drept…strâmb! TĂRĂŞENIA CONTINUĂ…

La vremea când Alexandru Gruian devenea, după propria mărturisire din „Ziarul hunedoreanului”,”infractor periculos”, pentru CNADNR, eram bucuros că am scăpat de o …calitate similară. Pentru că tocmai plătisem amenda pentru o… infracţiune la regimul rovinietelor şi expediasem DRDP Timşoara copia chitanţei de la BCR Deva. Anunţasem şi la Primăria Deva că am plătit , lăsând şi acolo o copie de pe factura bancară. Ieri, ca bun cetăţean, m-am dus să-mi plătesc impozitul pentru maşină. Dar am fost refuzat pentru neplata amenzii despre care am relatat!!!! Am fost dus la oficianta care a operat în calculator că plătisem; şi-a adus aminte, m-a condus la „domnul Călin”, care mi-a zis că da, am plătit ce se cuvenea către DRDP Timişoara , dar nu şi amenda către Primăria Deva. Nicăieri nu scria că am de platit două amenzi, către două instituţii, pentru o singură infracţiune!!! Ci doar 250 de lei. După cum, în nici un tratat de Drept Administrativ nu scrie că se administrează două pedepse pentru o singură abatere de la Lege! Numai la „domn Călin” de la Primăria Deva…Asta e România! Democrată?…
NICOLAE STANCIU
P.S. Pentru a confirma reaua-voinţă a „domnului Călin” menţionez că la 13.07.2013, când am înregistrat autoturismul Renault Twingo şi am plătit o parte a impozitului, adică jumătate, pentru noua proprietate, amenda în discuţie nu era plătită, dar nu a fost nici o problemă. Problema a apărut după ce am plătit amenda, la 19.08.2013!!!! Ce mai e de spus???
P.S.2. Păi, mai e de spus că tărăşenia continuă! Recent, fostul proprietar a avut nevoie de o adeverinţă de la Primăria Deva. Pe care nu a primit-o până nu a achitat restul de impozit pe maşina al cărei proprietar nu mai este din 13.07. 2013!!!! Dar nimeni nu a operat în calculator că a înstrăinat maşina. Impozit care mi-a fost refuzat din motivele cunoscute…Şi nici banii nu-i primeşte înapoi, după ce a prezentat documentele necesare, care au făcut dovada că nu trebuia să plătească. Oare când voi primi aprobare să-mi plătesc impozitul pe maşina buclucaşă, va fi singura dublu impozitată??? Sau, mai sunt şi altele?!…

Un răspuns la Domnul Călin, de la Primăria Deva, este doctor în Drept…strâmb! TĂRĂŞENIA CONTINUĂ…

  1. Adrian spune:

    Acest domn Calin nu este decat un..IDIOT.Tipic pentru functionarii unei primarii care par si cred ca si sunt batuti in cap.Am patit ceva similar aici la mine ,cand am vrut sa-mi sterg din circulatie vechea Dacie.Fii calm iubite . Te pup.

Lasă un răspuns

