STÂRPITURA!

După ce am scris în „Ziarul hunedoreanului” ceva despre REMUS CERNEA ca impostor, mulţi deveni se uită chiorâş la mine. Lezaţi, posibil, că un concitadin de-al lor, cu care ar dori să se mândrească, a fost prezentat nu chiar ca o mândrie…Dimpotrivă! Acum, mi-e greu să pronunţ: „V-am spus eu!”.Dar vreau să le reamintesc că această reîncarnare a lui Agamiţă Dandanache, făcut deputat de primarul Constanţei, pe care de-atunci îl dispreţuiesc, a confirmat. Nu mai este nici „verde”, nici pesedist, a devenit „independent”. Şi, îmi vine un gând cât o înjurătură pentru premierul Ponta, care s-a lăsat dus de nas de impostorul de serviciu. Căruia, într-un alt text , cineva i-a zis: STÂRPITURA!
NICOLAE STANCIU

2 răspunsuri la STÂRPITURA!

  1. Adrian spune:

    Chiar ai avut mare dreptate in ce-l priveste pe Cezar Preda , am mai discutat cu timp in urma.Am o mica nelamurire,doar pentru acest demers esti dezamagit de primarul Constantei?

    • În mare, da! Pentru excentricităţi, gagici şi prostii o să-l judece alegătorii lui, dar când Mamaia intră în circuit european, iar blocurile pentru oameni normali social sunt mai multe şi mai ieftine decât ale primarilor „serioşi”, este ok!

Lasă un răspuns

