ALEXANDRU TOCILESCU, un emul de marcă al lui Sabin Gherman

Prin aprilie postam aici o „Scrisoare către Sabin Gherman”, mai bine n-o făceam, că mi-a alterat relaţiile cu unele persoane foarte dragi… Iar acum, din nou, nu pot rezista provocării venite pe mail, de la prietenul Ady, sub forma SCRISOARE CĂTRE ŢARA MEA, a lui ALEXANDRU TOCILESCU, reputat regizor şi atent observator şi critic al vieţii româneşti contemporane, cum lesne veţi constata citind scrisoarea reprodusă în continuarea acestei semnalări. Deci, eu i-am scris lui Sabin Gherman, întrebându-l oarecum dacă acum mai e sătul de România asta , pe care eu o consider mai rea decât aia de care el deja se săturase, aş zice: previzionar, fiind primul care a îndrăznit atunci, în vremea partidului-stat, să spună răspicat acest lucru!
Iată că o altă scrisoare, acum către ŢARĂ, a unei marcante personalităţi a culturii contemporane, reia povestea lui Sabin Gherman, „la zi”, iar eu mă simt părtaş, în sensul unui acord deplin cu cele scrise de ambele părţi dezamăgite de această Românie. Drept care vă invit cu fierbinţi rugăminţi să citiţi în continuare scrisoarea lui ALEXANDRU TOCILESCU !!! Merită! Orice efort Vă va fi răsplătit generos!
NICOLAE STANCIU

Lasă un răspuns

